Cum returnez un produs?
Returnarea produselor se face prin intermediul unor firme de curierat rapid.
Pașii de urmărit:
- Dumneavoastră ne trimiteti cerere de retur a produsului comandat pe adresa de mail: office@melissa.com.ro, cu motivul returnării produsului.
- Serviciul clienți vă va contacta pentru a stabili data ridicării coletului de către firma de curierat.
- După primirea coletului, produsul va fi analizat, și dacă se îndeplinesc condițiile de retur, vă vom transfera banii in contul dumneavoastră in maxim 14 zile sau sa schimbăm produsul, depinzând de solicitarea dumneavoastră.
Produsele care NU pot fi returnate sunt cele deja folosite sau deteriorate.
Returnarea produsului se poate efectua doar dacă produsul prezintă un defect din fabricație sau numărul solicitat nu se potrivește cu comanda dumneavoastră.
Vă rugăm să ne trimiteți împreuna cu produsul returnat și factura pentru a o anula și a emite alta cu produsele retrimise.